Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Xantia
Przyjaciel forum
Posty: 899
Rejestracja: 28 lutego 2012, 15:15
Lokalizacja: mała Wielkopolska
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 1 raz
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Xantia » 17 lipca 2014, 19:59

Sprawdziłem demo i odkładając na bok mój gust jest fajnie. Wszystko działa tak jak trzeba :) Gratuluję talentu :okok:

Awatar użytkownika
PlaskiKubek
Publicysta
Posty: 65
Rejestracja: 12 lipca 2014, 12:31
Podziękował(a): 1 raz
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: PlaskiKubek » 17 lipca 2014, 20:06

Właśnie skończyłem grać i wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Graficznie jest dobrze, a miejscami nawet bardzo dobrze. Animacje może nie należą do najpłynniejszych, ale ja akurat takie lubię więc mi przypadły do gustu. Udźwiękowienie jest bardzo mroczne i klimatyczne, zaś sama fabuła intrygująca. Opowieść zaczyna się dosyć klasycznie, ale pomimo tego mam smaka na więcej :D Zagadek jak na tak krótką partyjkę było wiele - to dobrze. Może i nie należały do najtrudniejszych, ale to początek, więc mogę to wybaczyć ;)
Całość wygląda jakby była stworzona na silniku Spark Casual Engine i chwilami z lekka przypomina mi grę Hidden Object, jeżeli chodzi o niektóre zastosowane mechaniki. Problemów technicznych nie było, wszystko chodzi płynnie.
Grało mi się naprawdę przyjemnie, produckję z pewnością wesprę i z niecierpliwością czekam na efekt końcowy :D
Robię filmy na YouTube:
https://www.youtube.com/user/plaskikubek
Prowadzę bloga poświęconego popkulturze:
http://kurturka.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Adam_OK
Moderator
Posty: 2790
Rejestracja: 24 lutego 2013, 10:28
Lokalizacja: Ząbki koło Warszawy
Podziękował(a): 62 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 37 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Adam_OK » 17 lipca 2014, 20:18

Też sobie zagrałem i podobało mi się, choć jedna rzecz mnie nieco denerwowała - przesuwanie ekranu wraz z ruchem myszy, choćby najdelikatniejszym. Jak chciałem posprawdzać różne rzeczy, raz z prawej, raz z lewej, to ruszając myszą, trząsł mi się ekran. I takie jedno pytanie do zagadki z posągiem - znalazłem oba oczy, serce, wszystkie kawałki lustra i po umieszczeniu tego wszystkiego we właściwych miejscach i przy wszystkich wzajemnych ustawieniach luster nic się nie dzieje. O co chodzi?

P.S. Ja do sliderów nic nie mam, więc jak będą w pełnej wersji, to się o to nie pogniewam ;) :E
Czasem trzeba się cofnąć, aby móc pójść dalej.
Moja lista gier ukończonych
W sprawach forum i www piszcie: adam_ok(at)przygodomania.pl

Awatar użytkownika
Xantia
Przyjaciel forum
Posty: 899
Rejestracja: 28 lutego 2012, 15:15
Lokalizacja: mała Wielkopolska
Podziękował(a): 3 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 1 raz
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Xantia » 17 lipca 2014, 20:20

Adam. Pobaw się jeszcze skrzydłami.

Awatar użytkownika
Sir_Kiełbasa
Przygodożerca
Posty: 2168
Rejestracja: 01 sierpnia 2013, 18:46
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: Gothic 1 i 2, Lotus 3, Montezuma's Revenge, Red Baron, Sokoban, International Karate
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 20 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Sir_Kiełbasa » 17 lipca 2014, 20:21

Skrzydłami pan nie ruszałeś zapewne. ;)

Awatar użytkownika
Vicek
Publicysta
Posty: 1750
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 00:53
Lokalizacja: Kielce
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Vicek » 17 lipca 2014, 20:24

Adam_OK pisze: P.S. Ja do sliderów nic nie mam, więc jak będą w pełnej wersji, to się o to nie pogniewam ;) :E
Slidery można znaleźć chyba w co trzeciej przygodówce. Ile mam tego układać? :P
_________________________________________________________________________________________________
Kanał na youtube o przygodówkach i nie tylko: http://www.youtube.com/user/vicek83

Awatar użytkownika
Adam_OK
Moderator
Posty: 2790
Rejestracja: 24 lutego 2013, 10:28
Lokalizacja: Ząbki koło Warszawy
Podziękował(a): 62 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 37 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Adam_OK » 17 lipca 2014, 20:25

Xantia pisze:Adam. Pobaw się jeszcze skrzydłami.
Skrzydłami pan nie ruszałeś zapewne.
Ruszałem, ale pokazuje mi komunikat, że zablokowane, niemniej poruszam jeszcze trochę, dzięki.
Czasem trzeba się cofnąć, aby móc pójść dalej.
Moja lista gier ukończonych
W sprawach forum i www piszcie: adam_ok(at)przygodomania.pl

Awatar użytkownika
OhNooStudio
Obserwator
Posty: 27
Rejestracja: 03 czerwca 2014, 20:10
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: OhNooStudio » 17 lipca 2014, 22:39

Adam_OK pisze:
Xantia pisze:Adam. Pobaw się jeszcze skrzydłami.
Skrzydłami pan nie ruszałeś zapewne.
Ruszałem, ale pokazuje mi komunikat, że zablokowane, niemniej poruszam jeszcze trochę, dzięki.
Może i błąd znalazłeś, toż to wersja wczesna. Ale jakby co to:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:

Awatar użytkownika
Adam_OK
Moderator
Posty: 2790
Rejestracja: 24 lutego 2013, 10:28
Lokalizacja: Ząbki koło Warszawy
Podziękował(a): 62 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 37 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Adam_OK » 17 lipca 2014, 23:07

Spoiler:
Spoiler:
Czasem trzeba się cofnąć, aby móc pójść dalej.
Moja lista gier ukończonych
W sprawach forum i www piszcie: adam_ok(at)przygodomania.pl

Awatar użytkownika
Sir_Kiełbasa
Przygodożerca
Posty: 2168
Rejestracja: 01 sierpnia 2013, 18:46
Ukończone gry przygodowe - link do tematu: Gothic 1 i 2, Lotus 3, Montezuma's Revenge, Red Baron, Sokoban, International Karate
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 20 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Sir_Kiełbasa » 17 lipca 2014, 23:12

Spoiler:

Awatar użytkownika
OhNooStudio
Obserwator
Posty: 27
Rejestracja: 03 czerwca 2014, 20:10
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: OhNooStudio » 18 lipca 2014, 00:01

Adam_OK pisze:
Spoiler:
Spoiler:
a dokładnie
Spoiler:

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 908
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 10 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Emma » 18 lipca 2014, 00:24

OhNooStudio pisze:
a dokładnie
Spoiler:
Nie, lepiej to tak zostawić. To nie ma być gra dla ślepych i dzieci, z całym szacunkiem dla Adasia. Może mu dzisiaj słońce za mocno w oczy świeciło :P , a może był zmęczony, ale gra musi być wyzwaniem, a i tak jest dość łatwa. wolałabym żeby podnieść poprzeczkę jak dla prawdziwych koneserów.

Awatar użytkownika
Adam_OK
Moderator
Posty: 2790
Rejestracja: 24 lutego 2013, 10:28
Lokalizacja: Ząbki koło Warszawy
Podziękował(a): 62 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 37 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Adam_OK » 18 lipca 2014, 18:13

Jak to miło, że zostałem (przez niektórych) nazwany ślepcem, choć może faktycznie miałem jakieś zaćmienie, że nie zauważyłem tego ustrojstwa. Demo faktycznie krótkie, ale z mnóstwem zagadek. A sądząc po trailerze, to slider jakiś będzie, także - sorry Vicek ;) :E ;P Demo fajne, czekam na pełniaka :)
Czasem trzeba się cofnąć, aby móc pójść dalej.
Moja lista gier ukończonych
W sprawach forum i www piszcie: adam_ok(at)przygodomania.pl

Awatar użytkownika
Vicek
Publicysta
Posty: 1750
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 00:53
Lokalizacja: Kielce
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Vicek » 18 lipca 2014, 18:21

Trudno, na pewno obecność w grze najbardziej eksploatowanej łamigłówki w dziejach nie podniesie mojej końcowej oceny ;) Swoją drogą muszę chyba zrobić listę przygodówek zawierających slidery ;)
Huh, slidera 4x4 jeszcze jakoś przejdę, przynajmniej taką mam nadzieję ;) W Black Mirror był chyba 5x5 :strach:
_________________________________________________________________________________________________
Kanał na youtube o przygodówkach i nie tylko: http://www.youtube.com/user/vicek83

Awatar użytkownika
Emma
Publicysta
Posty: 908
Rejestracja: 29 grudnia 2012, 22:17
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował(a): 10 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 5 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Emma » 18 lipca 2014, 18:31

Adam_OK pisze:Jak to miło, że zostałem (przez niektórych) nazwany ślepcem, choć może faktycznie miałem jakieś zaćmienie, że nie zauważyłem tego ustrojstwa.
Nie gniewaj się Adasiu, tak mi się jakoś niechcący powiedziało :pocieszacz: :buziak: :buziak:

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 901
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 18 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: vaapku » 18 lipca 2014, 18:41

Przecież slidery są bardzo proste :E W Timelapse był bardzo fajny, bo całość składała się z czterech mniejszych obrazków i jak się ułożyło któryś z nich, to jego części się blokowały :E
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Awatar użytkownika
Vicek
Publicysta
Posty: 1750
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 00:53
Lokalizacja: Kielce
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Vicek » 18 lipca 2014, 19:08

Zależy dla kogo. Jest sporo przeciwników sliderów - pierwszy przykład z brzegu: http://forums.bigfishgames.com/posts/list/251323.page. Dla niektórych tego rodzaju zagadki są łatwe, dla innych to droga przez mękę. Ja przesuwam toto na chybił trafił dopóki nie ułoży mi się górny wiersz, później zostawiam go w spokoju i przesuwam losowo pozostałe elementy, itd. Nie mam wyobraźni pozwalającej mi zaplanować kilka przesunięć naprzód.
_________________________________________________________________________________________________
Kanał na youtube o przygodówkach i nie tylko: http://www.youtube.com/user/vicek83

Awatar użytkownika
vaapku
Administrator
Posty: 901
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 08:56
Lokalizacja: Resovia
Podziękował(a): 18 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 10 razy
Płeć:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: vaapku » 18 lipca 2014, 19:24

Ja też nie mam i swego czasu baaardzo klęłam przy tego typu zabawach. A potem się nauczyłam - trzeba się tylko zorientować, co gdzie ma być. Zawsze układam od lewego dolnego klocka, potem jeden nad nim i jeden na prawo. Jak w ten sposób ułożę pół układanki, to później już jest z górki.
Ale już się nie wymądrzam - dla mnie nie do przejścia są wszelkie zagadki muzyczne. Jak jakimś cudem przeszłam którąś tam domenę w Sentinelu, gdzie trzeba było odtwarzać dźwięki, to się prawie popłakałam ze szczęścia. Dlatego wolę 100 sliderów od jednej zagadki dźwiękowej. :E
Tego jeszcze nie grali.
vaapku(at)przygodomania(kropa)pl

Awatar użytkownika
PlaskiKubek
Publicysta
Posty: 65
Rejestracja: 12 lipca 2014, 12:31
Podziękował(a): 1 raz
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: PlaskiKubek » 18 lipca 2014, 19:26

Vicek pisze:Zależy dla kogo. Jest sporo przeciwników sliderów - pierwszy przykład z brzegu: http://forums.bigfishgames.com/posts/list/251323.page. Dla niektórych tego rodzaju zagadki są łatwe, dla innych to droga przez mękę. Ja przesuwam toto na chybił trafił dopóki nie ułoży mi się górny wiersz, później zostawiam go w spokoju i przesuwam losowo pozostałe elementy, itd. Nie mam wyobraźni pozwalającej mi zaplanować kilka przesunięć naprzód.
Też niestety jestem jednym z przeciwników tego typu zagadek. Rozwiązuję je tą samą metodą co Vicek. Takie łamigłówki wydają mi się po prostu nudne i mało angażujące.
Robię filmy na YouTube:
https://www.youtube.com/user/plaskikubek
Prowadzę bloga poświęconego popkulturze:
http://kurturka.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Vicek
Publicysta
Posty: 1750
Rejestracja: 04 stycznia 2012, 00:53
Lokalizacja: Kielce
Podziękował(a): 4 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:
Kontakt:

Re: Tormentum: Dark Sorrow z polskiego OhNoo Studio

Post autor: Vicek » 18 lipca 2014, 19:28

vaapku pisze: Ale już się nie wymądrzam - dla mnie nie do przejścia są wszelkie zagadki muzyczne. Jak jakimś cudem przeszłam którąś tam domenę w Sentinelu, gdzie trzeba było odtwarzać dźwięki, to się prawie popłakałam ze szczęścia. Dlatego wolę 100 sliderów od jednej zagadki dźwiękowej. :E
Argannas :> Ja z kolei zagadki dźwiękowe lubię :P Cóż, widać nieprzypadkowo w recenzjach na Gameboomers pojawiają się często regułki w rodzaju "There are no timed bits, sliders, mazes, arcade sequences, or sound and/or color dependent puzzles."
_________________________________________________________________________________________________
Kanał na youtube o przygodówkach i nie tylko: http://www.youtube.com/user/vicek83

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tormentum: dark sorrow”