Cognition - zapisy gry

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
adventurka
Administrator
Posty: 2752
Rejestracja: 16 lutego 2012, 00:23
Lokalizacja: Słupsk
Podziękował(a): 95 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 57 razy
Płeć:

Cognition - zapisy gry

Post autor: adventurka » 10 marca 2019, 23:38

COGNITION - EPIZOD 1 - THE HANGMAN - POBIERZ
  • Jeden zapis to dwa pliki o tej samej numeracji. Należy je wklejać do folderu:
    C:\Users\*nazwa użytkownika*\AppData\LocalLow\Phoenix Online Studios\Cognition _ Episode 1
  • Zapisy zrobione w następujących momentach gry:
  • 001_Brama cmentarza - początek rozgrywki
  • 002_Schody grobowca - tuż po wejściu
  • 003_Wyjście z miejsca zbrodni - tuż po przybyciu
  • 004_Na zewnątrz sklepu z antykami - przed pierwszą wizytą
  • 005_Siedziba FBI - tuż po wejściu (przejrzeć maile w komputerze)
  • 006_Recepcja kostnicy - przed rozmową o wytrychach i fragmencie Le Pendu
  • 007_Sala do sekcji zwłok - przed oględzinami zwłok
  • 008_Groby - tuż po przybyciu na grób Scotta
  • 009_Sklep z antykami - po rozmowie z Rose (zabrać pączki)
  • 010_Gabinet Davies - wysłać maila do dr Gallagher
  • 011_Sklep z antykami - przed treningiem z projekcji (mam zapalniczkę)
  • 012_Miejsce zbrodni - przed badaniem graffiti (niebieska poświata)
  • 013_Miejsce zbrodni - przed odczytaniem graffiti (mam lampę UV)
  • 014_Gabinet Davies - przed zajrzeniem do niszczarki dokumentów
  • 015_Poczta - tuż po wejściu (odebrać paczkę)
  • 016_Siedziba FBI - przed obejrzeniem zdjęcia z wnęki w komputerze Eriki
  • 017_Siedziba FBI - po zdobyciu dowodu - mikrokasety
  • 018_Alejka Roberta - tuż po przybyciu (zaczepić mężczyznę)
  • 019_Siedziba FBI - po powrocie do biura z Robertem (wybrać partnera do przesłuchania)
  • 020_Pokój przesłuchań - Robert dostał jedzenie, ale nie chce współpracować (pokazać zdjęcie zamordowanego, naszyjnik, użyć niebieskiej poświaty)
  • 021_Sklep z antykami - przed treningiem z regresji
  • 022_Sala do sekcji zwłok - przed próbą zabrania magnetofonu Gallagher
  • 023_Pokój przesłuchań - przed użyciem regresji na Robercie
  • 024_Siedziba FBI - po regresji Roberta i otrzymaniu SMS-a w sprawie Amy Lewis
  • 025_Mieszkanie Longmore'a - tuż po wejściu
  • 026_Old South Meeting House - tuż po wejściu
  • 027_Old South Meeting House - przed unieszkodliwieniem napastnika (włączać lampę i celować w przewód żyrandola)
COGNITION - EPIZOD 2 - THE WISE MONKEY - POBIERZ
  • Jeden zapis to dwa pliki o tej samej numeracji. Należy je wklejać do folderu:
    C:\Users\*nazwa użytkownika*\AppData\LocalLow\Phoenix Online Studios\Cognition _ Episode 2
  • Zapisy zrobione w następujących momentach gry:
  • 001_Siedziba FBI - po porwaniu agenta Sullivana
  • 002_Pokój przesłuchań - przed rozmową z uwolnioną Tess
  • 003_Siedziba FBI - zdobyć numer telefonu Cordelii
  • 004_Sklep z antykami - przed rozmową z Rose o kartce z błędnym numerem telefonu
  • 005_Sklep z antykami - po odtworzeniu nr telefonu (zadzwonić do Cordelii)
  • 006_Biuro dziekana Berklee - przed rozmową z Chapmanem
  • 007_Siedziba FBI - po zapewnieniu ochrony Cordelii
  • 008_Mieszkanie Melissy - po rozmowie z Melissą, przed szukaniem breloczka
  • 009_Biuro dziekana Berklee - przed rozmową o pracy Kelsey (obejrzeć akta pracowników, porozmawiać, wziąć papier firmowy)
  • 010_Mieszkanie Kelsey - tuż po wejściu (przeszukać)
  • 011_Poczta - tuż po przyjściu w sprawie skrytki pocztowej Kelsey
  • 012_Mieszkanie Kelsey - po zdobyciu śrubokrętu (odkręcić kratkę wentylacyjną)
  • 013_Biuro dziekana Berklee - przed oskarżeniem Chapmana (mam kartę pamięci, list z pogróżkami)
  • 014_Siedziba FBI - przed użyciem synergii na breloczkach
  • 015_Wyjście z miejsca zbrodni - tuż po przybyciu (przeszukać)
  • 016_Wyjście z mieszkania Joeya - użyć wytrychów na panelu
  • 017_Recepcja kostnicy - tuż po wejściu (zdobyć kasetę magnetofonową, obejrzeć ciało Davies)
  • 018_Wyjście z mieszkania Joeya - wejść do środka (mam nagranie głosu Kelsey)
  • 019_Kryjówka Mądrej Małpy - po aktywowaniu drzwi w pierwszym pomieszczeniu
COGNITION - EPIZOD 3 - THE ORACLE - POBIERZ
  • Jeden zapis to dwa pliki o tej samej numeracji. Należy je wklejać do folderu:
    C:\Users\*nazwa użytkownika*\AppData\LocalLow\Phoenix Online Studios\Cognition _ Episode 3
  • Zapisy zrobione w następujących momentach gry:
  • 001_Na zewnątrz Enthon Towers - tuż po przybyciu
  • 002_Lobby - tuż po wejściu do budynku
  • 003_Salon - tuż po wejściu do apartamentu na 33. piętrze
  • 004_Siedziba FBI - jako Cordelia - początek wspomnienia z Johnem
  • 005_Gabinet Maxa - jako Erika - tuż po wejściu (przeszukać)
  • 006_Salon - jako Cordelia - po rozmowie z Maxem (użyć mocy na kwiatku na stoliku)
  • 007_Pracownia plastyczna - jako Cordelia - po rozmowie z Keithem, a przed naprawą modelu planetarnego
  • 008_Pracownia plastyczna - jako Cordelia - po podpisaniu dokumentów przez Keitha (zejść na dół)
  • 009_Sypialnia Cordelii - jako Erica - tuż po wejściu (przeszukać pokój)
  • 010_Sypialnia Cordelii - jako Erica - po wizji z zemdloną Cordelią (otworzyć szufladę w biurku)
  • 011_Siedziba FBI - jako Cordelia - cd. wizji z Johnem (porozmawiać z nim)
  • 012_Salon - jako Erica - przed użyciem mocy na pękniętej wazie, koszu na śmieci i szklanym stoliku
  • 013_Salon - jako Cordelia - przed próbą zabrania dokumentów ze stołu obok schodów (odwrócić uwagę McAdamsa)
  • 014_Gabinet Maxa - jako Cordelia - przed odwróceniem uwagi Davies (zadzwonić do Skorobeusa)
  • 015_Sypialnia Cordelii - jako Cordelia - przed umieszczeniem dokumentów Maxa w szafie
  • 016_Korytarz przy ogrodzie - jako Erica - przed rozmową ze Skorobeusem
  • 017_Gabinet Maxa - jako Erica - po otwarciu sejfu (użyć mocy na dokumencie z sejfu i naszyjniku)
  • 018_Salon - jako Cordelia - przed rozmową z Keithem
  • 019_Gabinet Maxa - jako Cordelia - przed odczytaniem nagrania z kamery (zabrać rakietę z modelu układu planetarnego)
  • 020_Pracownia plastyczna - jako Cordelia - umieścić rakietę na modelu planetarnym odniesionym przez Keitha
  • 021_Pracownia plastyczna - jako Erica - przed użyciem mocy na modelu planetarnym
  • 022_Lobby - jako Erica - przed rozmową z McAdamsem i pokazaniem mu zapalniczki
  • 023_Lobby - jako Erica - po zabraniu McAdamsowi rakiety z kamerą
  • 024_Gabinet Maxa - jako Erica - przed odtworzeniem kodu do sekretnego pomieszczenia (do telefonu załadować przesłuchanie i podłączyć rakietę)
  • 025_Wejście do piwnicy - jako Cordelia - tuż po zjechaniu na dół windą
  • 026_Pułapka w piwnicy - jako Cordelia - początek sceny z uwięzionym Maxem
  • 027_Gabinet w piwnicy - jako Erica - po ujawnieniu się Keitha (przeszukać pomieszczenie)

COGNITION - EPIZOD 4 - THE CAIN KILLER - POBIERZ
  • Jeden zapis to dwa pliki o tej samej numeracji. Należy je wklejać do folderu:
    C:\Users\*nazwa użytkownika*\AppData\LocalLow\Phoenix Online Studios\Cognition _ Episode 4[/url]
  • Zapisy zrobione w następujących momentach gry:
  • 001_Opuszczony magazyn - Erica - po obejrzeniu skrzyni 100-344 (kontynuować rozmowę ze Steliosem)
  • 002_Na zewnątrz domu nad jeziorem - Cordelia - tuż po przybyciu
  • 003_Dom nad jeziorem - Cordelia - po przeszukaniu samochodu (zabrać linkę ze stołu roboczego)
  • 004_Sklep z antykami - Erica - po opowieści Rose o Bao Thanhie (odświeżyć wspomnienia Rose)
  • 005_Sklep z antykami - Erica - po odświeżeniu wspomnień Rose (użyć na Rose mocy)
  • 006_Pokój przesłuchań FBI - Erica - w trakcie przesłuchania Skorobeusa
  • 007_Na zewnątrz domu nad jeziorem - Erica - użyć mocy na przedmiocie podawanym przez Cordelię
  • 008_Dom nad jeziorem - Erica - przeszukać dom
  • 009_Piwnica w domu nad jeziorem - Erica - po rozwiązaniu zagadki sarkofagu
  • 010_Piwnica w domu nad jeziorem - Erica - po ustawieniu na okrągłym stole dwunastu figurek (poszukać dalszych figurek)
  • 011_Dom nad jeziorem - Erica - po znalezieniu figurek w i na kominku
  • 012_Samochód McAdamsa - Erica - tuż po znalezieniu się w radiowozie
  • 013_Do grobowca - Erica - po pierwszym uwięzieniu Eriki
Kontakt w sprawach forum: adventurka[at]przygodomania.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Cognition: an Erica Reed thriller”