Duke Grabowski, mighty swashbuckler - solucja, poradnik

Zablokowany
Awatar użytkownika
Urszula
Administrator
Posty: 10853
Rejestracja: 31 grudnia 2011, 12:05
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował(a): 135 razy
Otrzymał(a) podziękowania: 139 razy
Płeć:

Duke Grabowski, mighty swashbuckler - solucja, poradnik

Post autor: Urszula » 10 marca 2019, 14:25

Solucja w pdf

Duke Grabowski, mighty swashbuckler - poradnik
Jeśli jesteś zainteresowany, masz do zdobycia 15 osiągnięć. Tylko dwa wymagają dodatkowych czynności, pozostałe zdobywa się w trakcie gry, nie da się ich pominąć.

Pierwszy romans

• Po obejrzeniu intra porozmawiaj z piratem stojącym na moście.
• Sprawdź dwie beczki stojące w dole ekranu.
• Podejdź do rożna i sprawdź, co się piecze.
• Porozmawiaj z facetem stojącym przy rożnie.
• Sprawdź armatę i opuść lokację, kierując się w lewą górną część ekranu.
• Porozmawiaj z handlarką na wszystkie tematy.
• Idź w górę ekranu, trafisz do kawiarni.
• Porozmawiaj z siedzącą przy stoliku Kapitan Starling i wyraź zgodę na jej plan.
• Porozmawiaj z resztą osób tam siedzących oraz z barmanem.
• Wróć do handlarki i przejdź w prawo.
• Porozmawiaj z administratorką w sprawie biletu uprawniającego do walki z gorylem.
• Porozmawiaj ze wszystkimi paniami znajdującymi się w tej lokacji.
• Porozmawiaj z Kapitan Starling na temat biletu.
• Użyj na kobiecie z tiarą na głowie umiejętności Kapitan Starling, a zdobędziesz tiarę.
• Użyj umiejętności Kapitan Starling na administratorce.

Obrazek

• Zabierz ze stolika kartę uprawniającą do walki.
• Porozmawiaj z opiekunem małpy, tak by zaniósł puste pudełko po owocach na stragan.
• Pokaż kartę stojącej przy ringu kobiecie - trafisz na ring, ale przegrasz.
• Znajdujesz się przy bazarze, spróbuj porozmawiać z małpami, a następnie spróbuj z nimi walczyć.
• Jeszcze raz porozmawiaj ze straganiarką na temat małp.
• Wróć do pierwszej lokacji i skieruj się na lewą stronę ekranu.
• Sprawdź ślady jaguara na ziemi.

Obrazek

• Po chwili złapiesz jaguara, który cię zaatakował.
• Użyj jaguara na małpkach siedzących koło bazaru.
• Zabierz zepsute owoce i włóż do skrzynki.
• Przejdź na ring, by ponownie walczyć.
• Zdobędziesz kapelusz i zaliczysz pierwszy romans.

Drugi romans

• Idź w lewo i na kolejnej planszy nadal w lewo, aż do więźnia.
• Porozmawiaj z obiema kobietami, przyjmij zlecenie.
• Trafisz na wyspę, gdzie masz do wykonania zadanie.
• Odepchnij statek po lewej.

Obrazek

• Podejdź do Zombie i użyj siły.
• Podejdź do żurawia, a potem porozmawiaj z lady Aziza’s.
• W trakcie rozmowy otrzymasz umiejętność lady Aziza’s, użyj jej na żurawiu.
• Gdy wszystkie Zombie trafią do kosza, idź ścieżką dalej.
• Na kolejnej planszy kliknij na palmę, trafi do twojego ekwipunku.

Obrazek

• Użyj palmy na armatach.
• Zabierz kulę z łańcuchem i użyj na armacie.

Obrazek

• Użyj umiejętności lady Aziza’s na bramie, a potem idź dalej.
• Zabierz odciętą linę i połącz z armatą.
• Porozmawiaj z lady Aziza’s, a potem użyj jej umiejętności na pirackim statku.
• Użyj armaty na pirackim statku, drugie zadanie wykonane.

Trzeci romans

• Wróć na pierwszą planszę i porozmawiaj z facetami przy rożnie.
• Skieruj się w lewo do statku-tawerny.

Obrazek

• Porozmawiaj z facetem pilnującym wejścia na statek-tawernę.
• Przejdź na prawą stronę statku i użyj na nim ikony dłoni.
• Przejdź do więzienia i porozmawiaj z panią Kapitan.
• Porozmawiaj z więźniem.
• Spróbuj zabrać dokumenty z półki, a potem porozmawiaj z panią Kapitan.
• Jeszcze raz porozmawiaj z więźniem i opuść budynek.
• Wyjdź z więzienia i użyj siły po lewej stronie statku.
• Zejdź pod mostek i na drewnianych belkach użyj siły.
• Przejdź na pierwszą planszę i spróbuj porozmawiać z kobietą w niebieskim stroju.
• Po animacji porozmawiaj z Panią Kapitan, a następnie z kobietą w niebieskim stroju.
• Idź do kawiarni w górę ekranu - od planszy z bazarem.
• Podejdź do pierwszego stolika i porozmawiaj z obu panami, aż zjawi się pani Kapitan.
• Gdy ona będzie rozmawiała, ty wróć do więzienia i zabierz dokumenty.
• Przejdź do miejsca, gdzie znajduje się ring i wręcz dokument facetowi towarzyszącemu królowej.
• Otrzymasz list, który zaniesiesz pani Kapitan.
• Po uwolnieniu więźnia porozmawiaj z nim, a potem wróć do kobiety w niebieskim stroju.
• Porozmawiaj z nią, a ukończysz grę.
___________________________________________________________________________________________________
Moje gry
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dawstwa Szpiku - KRS 0000202597 - przekaż 1% podatku

kontakt w sprawach PrzygodoManii: urszula(at)przygodomania(kropka)pl

Zablokowany

Wróć do „Duke Grabowski, mighty swashbuckler”